Wednesday, June 10, 2015

‘Talak dan talqin’ untuk DAP

BERIKUTAN kemenangan kumpulan ulama dalam Muktamar Agung PAS Ke-61 yang berakhir Sabtu lalu dan usul ‘jatuh talak’ yang diluluskan, parti rasis dan cauvinis DAP nampaknya bakal ‘diusung ke tanah perkuburan’ untuk ditanam buat selama-lamanya!

Pastinya pemimpin yang paling ditakuti oleh ahli DAP, Lim Kit Siang kini sudah hilang akal sama ada hendak menangis atau ketawa. Kerap kali apabila ditanya oleh pemberita mengenai komen orang lain terhadap DAP, Kit Siang akan menjawab, “Saya tidak tahu sama ada nak menangis atau ketawa”.

Apakah kali ini Kit Siang akan menangis atau ketawa? Namun, pastinya parti yang sombong dan pandai bermuka-muka itu kini bakal ‘memperkudakan’ kumpulan serpihan PAS yang kebanyakannya mesra dengan mereka – PasMa.

Biarpun perkataan ‘talqin’ tidak sesuai digunakan kerana rata-rata pemimpin parti rasis itu bukan Islam, tetapi penggunaannya sinonim dengan situasi parti itu yang amat takut akan perpaduan orang Melayu Islam, terutamanya apabila PAS dan UMNO bekerjasama.dap talak dan talqin

Ini kerana, apabila orang Melayu bersatu, tiada lagi ruang untuk ultra kiasu DAP memperjuangkan agenda rasis dan antinasional mereka.

Keputusan Dewan Ulama PAS memutuskan hubungan dengan mereka diibaratkan sebagai ‘bom’ yang telah meletupkan di kem perlindungan parti itu.

Agenda jahat mereka bakal mereput, jika tidak pun terkubur.

‘Kematian’ parti itu bukan disebabkan kerja jahat dan khianat orang lain, tetapi berpunca daripada lidah, tangan dan otak kotor berulat pemimpin-pemimpin parti rasis itu sendiri.

Mengapakah DAP menentang hudud Kelantan? Mengapakah DAP menentang projek Islamisasi di Malaysia? – Jawabnya: Sememangnya mereka adalah puak yang anti-Islam.

Mengapakah DAP memutuskan hubungan dengan Tuan Guru Haji Hadi? Mengapakah DAP berterusan mengutuk PAS? – Jawabnya: Mereka tidak senang dengan Haji Hadi dan pimpinan ulama PAS yang kukuh mendaulatkan Islam.

Mengapakah DAP memberi sokongan kepada PasMa? – Jawabnya: Supaya mereka senang ‘memperkudakan’ orang Melayu dan Islam.

Mengapakah DAP memperjuangkan konsep Malaysian Malaysia yang mengikis keistimewaan hak Melayu dan Bumiputera? – Tepuk dada tanya selera!

KATA PEDANG: DAP memang sangat takut mati dan sedia melakukan apa sahaja termasuk perkara-perkara haram untuk survival parti. Sedangkan pejuang Melayu Islam pula berkata, pantang maut sebelum ajal!

No comments: