Thursday, December 29, 2011

Malaysia tersenarai sasaran projek antarabangsa LGBT

Rujuk berita:

1. Saya sedih.

2. Puncanya adalah apabila ada pihak dalam negara kita terima tawaran mereka. Dapat dana untuk laksanakan projek.

3. Seksualiti Merdeka adalah salah satu daripadanya.

4. Selepas melalui satu fasa, lahir golongan liberal di dalam masyarakat kita. Inilah hasil benih tanaman penjajah.

5. Bukan sedikit orang yang belajar di sekolah agama, bukan sedikit orang yang hadir majlis ilmu di masjid-masjid. Bukan sedikit orang yang habis belajar di tanah Arab.

6. Namun, usaha musuh yang sistematik mudah sekali mematahkan usaha umat Islam yang tidak sistematik. Puak LGBT pun ada year-end review.

7. Saya tidak perlu salahkan orang lain, kerana yang bersalah adalah diri saya sendiri.

8. Apabila mereka telah bertapak di negara ini, mudahlah mereka mencapai KPI mereka.

9. Sebelum ini dah ada video 'saya gay saya ok'. Meskipun sudah ditarik balik video tersebut, tetapi itu tidak cukup.

10. Malaysia memang boleh.

No comments: