Tuesday, December 13, 2011

Suara HIMPUN sampai ke New York

Rujuk berita:

1. Suara penganut Kristian Malaysia sampai ke New York. Mahu mendapat perhatian dunia. Menceritakan mereka telah dianaktirikan oleh pemerintah. Mereka menafikan penglibatan di dalam gejala murtad di DUMC.

2. Suara HIMPUN juga sampai ke New York. HIMPUN dituduh sebagai alat kerajaan untuk menarik undi orang Melayu. UMNO katanya sudah kehilangan banyak sokongan orang Melayu. Isu murtad digunakan untuk mengembalikan sokongan tersebut. HIMPUN adalah sebahagian daripada agenda kerajaan.

3. Perkembangan ini (berita sampai ke New York) memberikan satu petanda bahawa projek Kristian di Malaysia adalah projek antarabangsa. Mereka bergerak secara rasmi di Malaysia dan sokongan padu dihulurkan oleh orang luar secara tidak rasmi.

4. Semua orang tahu HIMPUN bukan alat kerajaan UMNO. Ia adalah gabungan NGO Islam yang tidak bermatlamatkan politik. Mendaulatkan agama adalah satu-satunya agenda utama. HIMPUN memerangi gejala murtad yang dijalankan secara halus oleh pendakyah Kristian. Sekretariat HIMPUN bergerak memahamkan rakyat tentang kewujudan usaha mereka yang disusun secara terancang. HIMPUN menyedarkan masyarakat tentang bahaya usaha Kristianisasi terhadap akidah dan masa depan umat Islam. Pendek kata, HIMPUN memerangi gerakan Kristianisasi.

5. Apabila mereka tahu musuh mereka adalah HIMPUN, mereka pun tuduh HIMPUN sebagai alat kerajaan. Akan datang, tuduhan-tuduhan lain yang liar akan disasarkan kepada HIMPUN.

6. Tahniah dan syabas kepada Sekretariat HIMPUN.

7. Sabtu nanti HIMPUN akan diadakan di Stadium Ipoh, Perak. 7 Januari pula di Seremban. Di Johor pada 27 Januari.

Selamat berHIMPUN.

No comments: